Tuesday, May 25, 2010

P E N A T ( edisi 1 )

Selama beberapa hari ini aku macam dah tak ade hidup lain selain membaca skrip dan terus membuat sesuatu kat skrip tu. TEROWONG....ya..Terowong la tajuk skrip tu... Banyak masalah yang terjadi dalam proses menjayakan skrip tersebut. Makan, minum, tidur, borak, berangan dan mandi dengan skrip tu. Pada masa ni lah, aku baru kenal erti seorang kawan. Aku penat dan sangat penat...Tapi aku masih tak putus asa...Saya budak baru belajar, jadi terlalu banyak benda yang perlu aku belajar dalam masa yang singkat. Dalam fikiran aku, terus terima dan terima. Aku tetap mengajar diri aku untuk terus terima perubahan pada saat akhir. PASRAH... ya, itulah yang aku fikir, tapi itu tidak bererti untuk aku berputus asa. Pasrah bukan bererti berhenti berusaha, tapi jangan mudah berputus asa. BERSAMBUNG. . . .

2 comments: